Efectele pandemiei și 5 aspecte esențiale pentru un mediu curat

Efectele pandemiei și 5 aspecte esențiale pentru un mediu curat

2020-07-13 16:01:52

Criza provocată de noul coronavirus SARS-CoV-2 COVID 19 a evidențiat încă odată, dacă mai era nevoie, că unul din cele mai importante aspecte pentru o companie este întreținerea, adică condiții ireproșabile de curățenie și igienă. Igiena corespunzătoare este esențială în orice tip de companie, dar mai ales în cazul celor care se ocupă cu producerea și vânzarea de produse alimentare, băuturi, medicamente sau alte produse de larg consum, unde există norme de lucru HCCP ce trebuiesc respectate cu strictețe. Este nevoie de un mediu de lucru curat și bine igienizat, care să împiedice formarea de viruși și bacterii. De aceea, curățarea și dezinfectarea acestor spații trebuie făcută constant, zilnic sau săptămânal. Murdăria, bacteriile și virușii se pot aduna cel mai mult pe pardoseli și pe anumite aparate cu care se lucrează, iar pentu o bună curățare a acestora, este nevoie de un detergent profesional, care să înlăture murdăria de pe orice fel de suprafață, urmat de un dezinfectant profesional, care să lase aceste suprafețe curate și igienizate. Este de asemenea foarte important ca pentru menținerea curățeniei să folosim un echipament curățenie profesional precum și soluții moderne pentru curățenie și igienizare.

 

Efectele pandemiei asupra companiilor din mediul HoReCa

 

Răspândirea rapidă a pandemiei a impus încă de la început, luarea de măsuri excepționale de curățenie și în special de igienă, foarte multe companii care au avut posibilitatea și-au lăsat angajații să lucreze de acasă, iar altele, care nu au avut această posibilitate s-au închis sau și-au restrâns considerabil activitatea. Pentru majoritatea asta a însemnat scăderea cifrei de afaceri și reducerea posibilităților de a plăti salariile.

Primele sectoare lovite dur de criza provocată de pandemia cu noul coronavirus au fost turismul, transporturile și domeniul HoReCa, acronimul pentru industria ospitalității, adică hoteluri, restaurante și cafenele. Mai mult, conform decretului prezidențial care a instituit starea de urgență pe teritoriul României, hotelurile și restaurantele au fost închise până la noi ordine, după trecerea valului de criză.

Încă înainte de declanșarea stării de urgență unul din aspectele care au afectat viața de zi cu zi a devenit păstrarea unor reguli de igienă personală și colectivă foarte strictă.

Chiar și după încetarea stării de urgență și intrarea în starea de alertă, și mai ales după relaxarea de la mijlocul lunii iunie a devenit esențial continuarea, cu și mai mare strictețe, a asigurării unor condiții de igienă deosebite, care să nu permită sub nici o formă infectarea și răspândirea virusului.

Reluarea activităților unor companii, impune crearea și respectarea unor condiții speciale de igienă, începând cu distanțarea fizică, peste tot numita „distanțare socială”, purtarea măștii în incinte, spălatul corect pe măini cu folosirea unui săpun cu dezinfectant (Soft care Sensisept), dar și folosirea unui dezinfectant profesional de mâini (Soft Care Des), de câte ori am folosit sau am atins obiecte sau suprafețe care nu ne aparțin și despre care nu știm de cine au fost folosite anterior. Totodată pentru un mediu sigur și curat este nevoie și de dotarea cu dispensere practice și eficiente, atât dispenser săpun lichid cât și dispenser dezinfectant, în locuri unde să fie la îndemâna angajaților. Reluarea activității impune o igienă personală riguroasă, cât și una profesională a spațiilor. Astfel prima și cea mai importantă prioritate a unei companii în timpul acestei pandemii trebuie să fie siguranța și bunăstarea angajaților. Dacă bunăstarea angajaților și a famililor acestora este asigurată, ei se pot concentra pe responsabilitățile lor profesionale. În consecință, problema esențială de care trebuie să se ocupe companiile este crearea unui mediu curat și sigur la locul de muncă, să poată să monitorizeze situația și să acorde angajațiilor sprijinul necesar.

 

Ce aspecte devin azi prioritare pentru companiile din mediul HoReCa?

 

Companiile în general, dar mai ales cele din mediul HoReCa în special, au nevoie de produse profesionale de curățenie și igienizare, dar și de echipamente profesionale de curățenie care să ajute la respectarea reglementările în vigoare.

Produsele și echipamentele profesionale de curățenie sunt esențiale pentru menținerea igienei holurilor de intrare de la hoteluri și restaurante, a recepțiilor, a camerelor de oaspeți, a toaletelor, scărilor și lifturilor, dar și a bucătăriilor. Clienții sunt atrași pentru petrecerea timpului liber de locuri plăcute, curate, iar ignorarea aspectului igienic ar distruge într-adevăr reputația locului, mai ales că respectul pentru client în industria ospitalității începe cu un spațiu curat și igienizat. Produsele de igienizare profesionale pentru mediul HoReCa ajută la păstrarea curățeniei și îndepărtarea bacteriilor și virușilor, atrăgând clienții și sporind vânzările și veniturile din aceste industrii.

  1. Activitatea zilnică de curățenie și întreținere asigură crearea unui mediu primitor și sănătos printr-o curățenie în profunzime ce folosește principiul soluției complete formată din detergent profesional din gama Clax, Jontec, Sani, Suma, Tapi, dezinfectant profesional din gama Oxivir, echipamente profesionale de ultimă generație, gama Taski, instrumente de lucru, și sisteme de dozare profesionale.

  2. Nu este suficientă doar asigurarea unui mediu curat, pentru protejarea oaspeților, pentru a le câștiga încrederea și a le crea confortului necesar, este nevoie în primul rând să protejați angajații și să le fie asigurate condiții de siguranță alimentară avansată.

  3. Protejând angajații le veți câștiga încrederea și loialitatea, calitatea muncii lor crescând imediat.

  4. Drept consecință, oaspeții la rândul lor vor fi încântați și mulțumiți, respectiv câștigați.

  5. Produsele profesionale de curățenie și igienizare sunt alegerea firească într-un domeniu în care „doar curat” nu este suficient. Aici trebuie îndeplinite anumite standarde de curăţenie şi igienă, fără nici o excepţie. Precizarea este foarte necesară, pentru a înțelege că atâta timp cât există încă destul de multe spaţii în care se folosesc produse de uz general casnic, nu se pot atinge standardele de performanță și calitate necesare și de aceea se recomandă folosirea de produse profesionale.

 

Produse și aspecte de avut în vedere odată cu redeschiderea mediului HoReCa

 

Un mediu de lucru curat se poate asigura prin procurarea unor produse și echipamente profesionale, care să existe într-o cantitate suficiente și în termenul de valabilitate. Toate aceste produse trebuie să fie depozitate în siguranță, într-un dulap special destinat acestora și manipulate de către personal calificat în domeniu.

Redeschiderea post COVID 19 va implica curățare și dezinfectare prealabilă deschiderii în spațiile publice și recepții, lift, scări și scări rulante, birouri, toalete, chicinete, și camerile angajaților, săli de fitness și de sport, camere de oaspeți, și nu în ultimul rând la săli de mese și bucătării, care se va face în doi pași.

Primul pas este de curățarea în profunzime a suprafețelor, de sus în jos, inclusiv zonele cu frecventare periodică, utilizând un detergent profesional din gama celor de uz zilnic (gama Jontec, Sani, Sprint). Urmează pasul doi de dezinfectarea tuturor punctelor de contact cheie specifice spațiului respectiv cu dezinfectant profesional.

După redeschidere curățarea obișnuită va fi făcută zilnic cu aceleași game de produse profesionale pentru curățare și dezinfectare, curățenie de top cu gama Room Care, urmată de dezinfecția tuturor punctelor de contact frecvent cu gama Oxivir.

 

Această perioadă a fost o adevărată provocare pentru companiile din mediul HoReCa, de aceea specialiștii VisionClean sunt alături pentru a ajuta în procesul de redeschidere cu recomandări pentru alegerea unui kit complet de curățenie și igienizare. Odată cu alegerea produselor destinate acestui proces veți primi din partea noastră: dosare de igienă ce conțin fise tehnice, fise de securitate și avize, planuri de igiena cu zonele critice și instructaj.

 

Postat în News De:
catalog manager

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii