Suntem prezenți în România din anul 2011 cu gândul de a oferi clienților noștri produse și servicii de cea mai bună calitate pe măsura așteptărilor lor. Comercializăm o gamă variata de produse profesionale la cele mai înalte standarde și suntem mândri că putem livra clienților noștri produse de igiena, curățare și întreținere, ideale pentru a asigura un mediu curat în orice domeniu de activitate.
Viziunea: Cu ajutorul soluțiilor de curățenie profesionale certificate la cele mai ridicate standarde, ne dorim să contribuim la o viața mai sănătoasă și mai bună, asigurând-ne că mediile dumneavoastră de lucru sunt curate și corect igienizate.
Misiunea: Furnizarea de valoare adăugată prin oferirea de servicii și produse inovatoare în domeniul curățeniei profesionale cu scopul unei funcționări superioare.
Valorile noastre: respectarea promisiunilor făcute tuturor partenerilor (clienți, angajați, furnizori), profesionalism la standarde de top, onestitate, integritate.
Vision Clean este o companie românească cu domeniu de activitate specializat în distribuirea echipamentelor și materialelor de curățenie profesională și a prestării serviciilor de curățenie.
O gamă importantă de produse din portofoliul Vision Clean este Johnson Diversey, brand cotat ca fiind compania nr.1 în lume în industria de curățenie și igienă.
Johnson Diversey reprezintă unul din liderii de talie internațională în industria de curățenie și igienă, asigurând furnizarea de soluții destinate igienei alimentare, igienei mâinilor și curățeniei profesionale, întreținerii locuințelor și spălătoriilor.
Johnson Diversey este prezentă în peste 175 de țări și se adresează clienților industriali cât și instituționali (hoteluri, restaurante, procesatori de carne, producători de băuturi, retail, unități spitalicești etc.) Investim în cercetare, dezvoltare și inovație cu scopul de a livra soluții eficiente de curățare și igienizare clienților noștri.
Johnson Diversey pune accent pe sustenabilitatea (grija pentru mediu, progresul social, creștere economică), performanță (profitabilitate, eficientizarea mărcii, eficiență operațională) și competitivitatea economică (cel mai înalt standard din industrie, integrare perfectă cu obiectivele clientului, soluții inovatoare, expertiză de specialitate).