Conform legislatiei in vigoare (OUG nr.34/2014), renuntarea la cumparare (dreptul de retragere) este aplicabila doar clientilor persoane fizice si numai in cazul contractului incheiat la distanta intre dumneavoastra si noi.
Dumneavoastra aveti dreptul sa ne informati in scris – prin email sau prin formularul de retragere primit in cadrul comenzii sau prin formularul de retragere afisat pe site-ul visionclean.ro - ca renuntati la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului (art. 8 si art. 11 din OUG nr.34/2014). Formularul de retragere este un model si nu este obligatoriu.
Returnarea produselor se face NUMAI PRIN CURIER la adresa : Sos. Dudesti - Pantelimon, nr 19, (In incinta Izocolor), Sector 3, Bucuresti, destinatar SC MGK GRUP SRL.
Costul de transport, in cazul returnarii produselor, este suportat la catre Dvs. Nu vor fi primite retururile in care se mentioneaza “plata ramburs” sau “plata la livrare”.
Noi va rambursam banii, in contul mentionat in formularul de retur, in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului. Art. 13 alin 1 si 4 din OUG nr. 34/2014 stabilesc ca: “Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării (in cazul contractelor de vanzare)”
Nu acceptam returnarea:
Produselor desigiliate;
Produselor ce au fost utilizate.
Conform art. 16 din OUG nr.34/2014, intitulat “Exceptări de la dreptul de retragere” prevede in mod expres:
“Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
e) furnizarea de produse sigilate, care nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;”
Va rugam sa returnati produsele in starea in care le-ati primit, insotite de bonul fiscal sau factura TVA si de formularul de retur.
In situatia in care vom constata diminuarea valorii produselor, rezultată din manipularea necorespunzatoare a acestora sau desigilarea acestora, ne rezervam dreptul de a va instiinta si a va solicita plata unei sume corespunzatoare diminuarii valorice suferite de produs.
RECLAMATII SI RETURNAREA PRODUSELOR
In momentul receptionarii produselor, va rugam sa verificati cu atentie produsele primite pentru conformitate: cantitate, model, eventuale defecte de fabricatie.
In cazul in care produsele pe care le-ati achizitionat prezinta defecte, site-ul nostru respecta toate reglementarile prevazute de lege privind garantia (Ordonanţa nr. 9/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora).
In cazul in care aveti o reclamatie cu privire la defecte evidente sau cantitatea nu corespunde cu cele comandate de dvs, va rugam sa ne anuntati in maxim 2 zile lucratoare de la primirea comenzii.
Orice reclamatie trebuie facuta prin e-mail (office@visionclean.ro) sau la numarul de telefon specificat pe site. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. In situatia in care este intemeiata o asemenea solicitare, vom inlocui pe cheltuiala noastra produsele defecte sau/si care lipsesc.
Daca aveti probleme legate de o comanda/sesizare, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuită cu dna. Popescu Cornelia , email: office@visionclean.ro
Conform legislatiei in vigoare, nu putem accepta retururi, decat in cazurile enumerate mai sus (defecte si cantitate gresite). NU acceptam returul produselor desigiliate, al produselor al caror ambalaj original este deteriorat sau al produselor ce au fost utilizate.
In conditiile in care acceptam returul comenzii/a unei parti din comanda, returnarea produselor se face NUMAI PRIN CURIER la adresa din :
Sos. Dudesti - Pantelimon, nr 19, (In incinta Izocolor), Sector 3,, Bucuresti, destinatar SC MGK GRUP SRL.
Costul de transport, in cazul returnarii produselor, se achita de Dvs. Nu vor fi primite retururile in care se mentioneaza “plata ramburs” sau “plata la livrare”.
Toate produsele, pentru care se accepta returul, se vor restitui in ambalajul original, cu etichetele individuale nerupte, insotite de bonul fiscal sau factura TVA.
Clientii persoane fizice au dreptul, conform Ordonanţei nr. 9/2016, de a ne solicita repararea sau înlocuirea produsului neconform, intr-o perioada de timp ce nu va depăşi 15 zile de la data la care dumneavoastra ne-ati returnat produsul. Totodata, aveti dreptul de a solicita restituirea pretului.
In cazul clientilor persoanelor juridice, veti aduce la cunostinta noastra orice reclamatie referitoare la produsele ce v-au fost livrate, in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.
Nereceptionarea coletelor comandate sau solicitari de returnari, in mod repetat, vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi de la client.